FACEBOOK

Quan el creador de Facebook va crear aquesta red social, no creec que penses que seria tan famosa, ni que tanta gent se afeguiria a ella. La edat minima per registrar-se en de 13 anys, pero molts nens que no tenen aquesta edat es registren, cambian la data de naixement. Con ara tens la opcio de conectarte a traves del movil, conec amics que es passen el dia conectats al facebook, penjant fotos, videos o escribin coses. Se ha de tenir conte amb aquestes coses perque hi ha persones que poden entrar al teu conte y agafar fotos i informacio i utilitzar-la malament, o com li va passar a la meva germana que algu va entrar al seu conte i li va escriure un comentari de mal gust, es va esborrar durant anys, fins que es va tornar a registrar per els amics.
Jo tambe tinc conte al facebook, la britat es que pasen els dies i no en conecto i si ho faig es per veure les fotos dels meus companys de ara i els que tenia a la altra escola i que ara no els veigs.
A lo millor d’aqui a un temps estic boig per el facebook, pero de moment no.